Toyota, BMW i ubezpieczyciel Allianz wykupiły licencję na technologię sztucznej inteligencji opracowaną przez firmę Nauto z Doliny Krzemowej.
To rok sukcesów, co potwierdzają liczby. Dokładnie 2591 sprzedanych samochodów co oznacza ponad 50% wzrost w stosunku do roku 2014. Obecny udział marki w rynku premium to 6,6%, o 1,3% wyższy niż w roku ubiegłym.
W roku obrotowym 2013/2014 koncern HELLA odnotował 11% wzrost sprzedaży sięgającej 5,3 mld euro, co przełożyło się na 340 mln euro zysku operacyjnego (wzrost o 17%).
Polska firma Taurus wprowadziła do sprzedaży nowy model montowanego na dachu samochodu bagażnika rowerowego – BikeUp Pro.
Toyota rozpoczyna kolejny obiecujący projekt we współpracy z firmami technologicznymi, którego celem jest budowa systemu automatycznego generowania map o wysokiej rozdzielczości dla samochodów autonomicznych.
Co kryją luksusowe jachty? Wypowiedź: Przemysław Tarnacki, wielokrotny mistrz świata i Polski w żeglarstwie, ambasador Cosmopolitan Warszawa, Magdalena Budnik, dyrektor działu marketingu budynku Cosmopolitan. Garaż […]
Na tegorocznym Genewskim Salonie Motoryzacyjnym Lexus zaprezentował luksusową hybrydową wersję luksusowego coupe LC.
W styczniu tego roku sprzedawcy samochodów poznali wysokość kar za brak utworzenia sieci odbioru pojazdów wycofanych z eksploatacji. Od tamtej pory firmy masowo zaczęły realizować nałożony na nie obowiązek.
DB Schenker i MAN Truck & Bus przy wsparciu Hochschule Fresenius testują platooning w codziennych operacjach logistycznych.
Biały hatchback bez klimatyzacji już lata temu przestał być wyróżnikiem flot samochodowych polskich firm. Teraz rodzimi przedsiębiorcy inwestują i coraz częściej zaglądają do segmentu premium.