BIZNES Motoryzacja

Lexus ma najbardziej lojalnych klientów. Toyota i inne japońskie marki wysoko

Lexus ma najbardziej lojalnych klientów. Toyota i inne japońskie marki wysoko
Spośród wszystkich marek luksusowych to Lexus ma najbardziej lojalnych klientów - wynika z najnowszego badania J.D. Power 2019 U.S. Automotive Brand Loyalty

Data publikacji: 2019-07-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lexus ma najbardziej lojalnych klientów. Toyota i inne japońskie marki wysoko
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

Spośród wszystkich marek luksusowych to Lexus ma najbardziej lojalnych klientów – wynika z najnowszego badania J.D. Power 2019 U.S. Automotive Brand Loyalty Study.

Lexus ma najbardziej lojalnych klientów. Toyota i inne japońskie marki wysoko BIZNES, Motoryzacja - Spośród wszystkich marek luksusowych to Lexus ma najbardziej lojalnych klientów - wynika z najnowszego badania J.D. Power 2019 U.S. Automotive Brand Loyalty Study.

Spośród wszystkich marek luksusowych to Lexus ma najbardziej lojalnych klientów – wynika z najnowszego badania J.D. Power 2019 U.S. Automotive Brand Loyalty Study. Wysoką pozycję w kategorii producentów aut popularnych zanotowała również Toyota, otoczona przez inne japońskie marki.

 

Analitycy J.D. Power przeanalizowali zachowania Amerykanów, którzy w okresie od czerwca 2018 roku do maja tego roku zmienili samochód. Odsetek klientów decydujących się na zakup lub leasing auta tej samej marki zadecydował o jej ostatecznym wyniku. Co istotne, w badaniu uwzględniono samochody ze wszystkich roczników.

Lexus wyprzedza niemiecką konkurencję

Niemal połowa, bo 47,6% posiadaczy samochodów Lexusa decyduje się na zakup kolejnego auta japońskiej marki. To najlepszy wynik wśród producentów samochodów luksusowych. Z takim rezultatem Lexus wyprzedza niemiecką konkurencję – podium uzupełniają kolejno Mercedes-Benz i BMW, a na następnych miejscach znalazły się Porsche i Audi. To kolejne badanie, które udowadnia, że posiadacze Lexusów są najwierniejsi marce. Ubiegłoroczne analizy CarMAX, amerykańskiego potentata rynku samochodów używanych również wskazywały, że największą lojalnością za oceanem cieszy się japoński producent.

Toyota i inne japońskie marki wysoko

Świetny wynik przypadł również Toyocie, klasyfikowanej w kategorii producentów aut popularnych. Na ponowny zakup samochodu tej marki decyduje się aż 59,5% osób. Lepszy wynik zdobyło jednie Subaru. Trzecie miejsce przypadło kolejnej marce z Kraju Kwitnącej Wiśni – Hondzie, a w pierwszej dziesiątce uplasował się jeszcze Nissan. Nie znajdziemy w niej za to żadnego europejskiego producenta. Spośród marek popularnych ze Starego Kontynenty najwyżej uplasował się Volkswagen, który zajmuje dopiero 11. miejsce z wynikiem 38,1%.

A to już wiesz?  Najnowsze technologie Toyota Group po raz pierwszy na targach CeBIT

Dlaczego zaufanie do marki jest tak istotne?

“Lojalność konsumencka jest bodaj najważniejszym wskaźnikiem dla producentów, bowiem skupia wiele czynników, które czynią z klientów ambasadorów marki. Jeśli marka potrafi znaleźć emocjonalne powiązanie z klientem przez zadowolenie z pojazdu, jego możliwości czy poziom prestiżu, to klienci bardziej prawdopodobnie wrócą i kupią jej kolejny produkt” – mówi Tyson Jominy, Vice President of Data & Analytics w J.D. Power. Analitycy amerykańskiej firmy podkreślają również, że lojalni klienci nie tylko wybierają kolejne auta tego samego producenta, ale też częściej polecają ich zakup rodzinie czy znajomym.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Lexus ma najbardziej lojalnych klientów. Toyota i inne japońskie marki wysoko BIZNES, Motoryzacja - Spośród wszystkich marek luksusowych to Lexus ma najbardziej lojalnych klientów - wynika z najnowszego badania J.D. Power 2019 U.S. Automotive Brand Loyalty Study.
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy