BIZNES Motoryzacja

Limitowana seria Renault Kadjar Runmageddon wyprzedana

Limitowana seria Renault Kadjar Runmageddon wyprzedana
Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Sprzedano całą serię 50 sztuk. Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900

Data publikacji: 2017-11-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limitowana seria Renault Kadjar Runmageddon wyprzedana
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Sprzedano całą serię 50 sztuk. Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900 zł.

Limitowana seria Renault Kadjar Runmageddon wyprzedana BIZNES, Motoryzacja - Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Sprzedano całą serię 50 sztuk. Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900 zł.

Wprowadzony na rynek model był zwieńczeniem całorocznych działań marketingowych Runmageddonu z Renault Polska, które rozpoczęły się od umowy podpisanej na początku 2017 roku.

Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon była kolejnym, dynamicznym rozwinięciem współpracy pomiędzy Renault Polska a Runmageddon. Auta z limitowanej serii Kadjar Runmageddon można było zamawiać od 21 września 2017 roku za pośrednictwem dedykowanej strony kadjar.renault.pl. Edycja specjalna Renault Kadjar była promowana na stronach kadjar.renault.pl oraz runmageddon.pl, a także na profilach marek na Facebooku oraz Instagramie.

– Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon sprzedała się zgodnie z naszymi oczekiwaniami i założeniami biznesowymi. Duże zainteresowanie naszą wspólną akcją potwierdza silne przywiązanie do marki Runmageddon, która daleko wyszła poza ramy imprezy sportowej i zyskuje miano kultowej i lifestylowej. Silne marki dostrzegają ten potencjał, atrakcyjność i wielkość naszej grupy docelowej oraz chętnie podejmują z nami współpracę marketingową. Wspólny projekt limitowanej serii modelu Renault Kadjar, sygnowanej nazwą i logo Runmageddonu, pokazuje, że jesteśmy poważnym partnerem biznesowym. – mówi Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

Renault Kadjar to kompaktowy crossover, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka. Dla serii Runmageddon przygotowana została specjalna konfiguracja samochodów oparta na wersji INTENS. Model był dostępny w kolorystyce czerwony Flamme oraz prezentował charakterystyczne logo Runmageddonu na tylnym słupku, podkreślając ekstremalny charakter marki. Ponadto, na wyposażeniu auta znajdowały się felgi w rozmiarze 19 cali, reflektory przednie Full LED „Pure Vision”, koło zapasowe dojazdowe oraz pakiet Techno Premium (aktywny system wspomagania nagłego hamowania AEBS, system wspomagania parkowania „Easy Park Assist” z kamerą cofania, system wspomagania parkowania przód/tył/bok, system kontroli martwego pola). Cena podstawowej wersji modelu wynosiła 85 900 zł.

A to już wiesz?  Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy

– Limitowana edycja modelu Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu jest wspaniałym zwieńczeniem tegorocznej współpracy między markami. Nasz crossover idealnie uosabia ideę aktywnego życia wypełnionego pasją i przygodą. Sukces w postaci 50 szybko sprzedanych  samochodów Renault Kadjar potwierdza założenie, że to najlepszy samochód dla fanów Runmageddonu. – powiedział Frano ŠUŠNJARA, Marketing Director Eastern Europe, Groupe Renault.

Wprowadzenie serii limitowanej Kadjar Runmageddon było działaniem innowacyjnym i pionierskim. Pierwszy raz zdarzyło się na polskim rynku, że producent samochodów wprowadził do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową. – Na polskim rynku marketingowym to jedna z najciekawszych aktywacji sponsoringowych w ostatniej dekadzie. Zarówno na poziomie wartości całej transakcji i liczby samych samochodów, ale też wysokiej, indywidualnej wartości tego dobra konsumpcyjnego oraz jego rodzaju. Imponuje też tempo sprzedaży. Z reguły marketing sportowy opiera się na różnorodnych aspektach transferu wizerunku oraz jego efektów marketingowych i zasięgowych. Rzadko pojawiają się transakcje sponsoringowe, gdzie na bazie „produktu sportowego” można całkowicie bezpośrednio i transparentnie wyodrębnić powiązanie sprzedażowe i realny wolumen przychodów. Tutaj to zjawisko zachodzi w pełnej krasie. Wspólnie z Renault stworzyliśmy koncepcję serii limitowanej zaledwie cztery miesiące temu. Całość pomysłu, a także jego istota były całkowicie oparte o markę Runmageddonu i ten bodziec sprzedażowy wygenerował konkretne zachowania i decyzje konsumenckie. To pokazuje nie tylko siłę marki czy jej pozycję love brandu, ale przede wszystkim udowadnia jak zaangażowana jest społeczność Runmageddonu – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

W ramach dotychczasowej współpracy z Runmageddonem Renault Polska, oprócz wyprodukowania limitowanej serii Renault Kadjar, stworzył kampanię Renault True Stories, która zaangażowała pracowników Renault Polska w biegi. Zorganizowane zostały także „porwania” na Runmageddon – innowacyjne akcje bezpośrednio angażujące konsumentów za pomocą konkursów i bezpośredniego uczestnictwa. Renault było także obecne ze specjalną strefą EXPO na największych eventach z cyklu Runmageddonu w 2017 roku. Producent udostępnił ponadto ekipie Runmageddonu trzy samochody modelu Kadjar – specjalnie przygotowane i w całości obrandowane charakterystycznymi elementami, kojarzącymi się z Runmageddonem.

A to już wiesz?  Elektrownia słoneczna w siedzibie Toyoty USA

Kontakt dla mediów:
 

Grzegorz Kita
Wiceprezes, Partner Zarządzający
Mail: [email protected]
Kom: +48 601 321 238

IrminaDzyr-Rainka
Biuro Prasowe Runmageddonu
Mail: [email protected]
Kom: +48 514 810 666

_______________________________________________________________________________

O Runmageddonie

Runmageddon jest największym w Polsce cyklicznym, ekstremalnym biegiem przez przeszkody. Zawody odbywają się w 17 lokalizacjach rocznie. W 2016 roku we wszystkich startach wzięło udział ponad 35 tys. osób. W 2017r. uczestników będzie już ponad 50.000.

Specyfika tej formy aktywności polega przede wszystkim na dobrej zabawie, ale pozwala też sprawdzić siebie. Dzięki ogromnemu wysiłkowi fizycznemu i psychicznemu, w którym pokonuje się swoje słabości, a dopiero potem rywali, uczestnicy poznają swoje maksymalne możliwości. Mają oni do pokonania różne odcinki trasy z torami przeszkód – wspinają się, czołgają, brną w błocie, skaczą, a także mierzą się z wodą oraz ogniem. Do wyboru są cztery formuły podstawowe – INTRO (3 km i 15+ przeszkód), REKRUT (6 km i 30+ przeszkód), CLASSIC (12 km i 50+ przeszkód) oraz HARDCORE (21 km i 70+ przeszkód) oraz specjalna formuła Ultra (44km i +140 przeszkód).

O Renault Kadjar

Renault KADJAR, model, który stał się samochodową wizytówką RUNMAGEDDON, to kompaktowy crossover Renault, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia. Wnętrze zaprojektowane z myślą o potrzebach kierowcy wyróżnia się przestronnością i wysokiej jakości wykończeniem. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka, a jednocześnie dysponuje wszelkimi atutami prawdziwego crossovera: możliwością jazdy po każdym rodzaju nawierzchni dzięki napędowi na cztery koła i dużemu prześwitowi wynoszącemu 200 mm, możliwością zmiany konfiguracji wnętrza w intuicyjny sposób oraz bagażnikiem o pojemności 472 dm³ VDA (527 l).

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Limitowana seria Renault Kadjar Runmageddon wyprzedana BIZNES, Motoryzacja - Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Sprzedano całą serię 50 sztuk. Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900 zł.
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy