BIZNES Motoryzacja

Niestandardowa kampania Volkswagena po raz pierwszy w salach Verva 4DX

Niestandardowa kampania Volkswagena po raz pierwszy w salach Verva 4DX
Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva

Data publikacji: 2019-05-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niestandardowa kampania Volkswagena po raz pierwszy w salach Verva 4DX
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX®

Niestandardowa kampania Volkswagena po raz pierwszy w salach Verva 4DX BIZNES, Motoryzacja - Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX®

Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen

Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy
w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach
Verva 4DX®

Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX®. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się także na użycie niestandardowej formy komunikacji w kinie, jaką jest aroma-marketing, który dodatkowo wzmocni doznania wśród widzów w salach Verva 4DX®. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.

Zastosowanie marketingu sensorycznego w kampanii ma na celu wzbogacenie przekazu i dodatkowe zaakcentowanie najważniejszych treści zawartych w spocie. „Technologia 4DX® sprawia, że widz doświadcza wszechstronnych bodźców, począwszy od efektów wizualnych, poprzez dźwięk i intensywne bodźce ruchowe, aż po zapach. Dzięki zastosowaniu tak nowoczesnych form przekazu nasi widzowie będą mogli nie tylko zobaczyć, ale i poczuć energię nowego modelu auta. Wielofunkcyjne fotele znajdujące się w salach Verva 4DX® dają takie możliwości.” – podsumowuje Katarzyna Dziomdziora – Senior Marketing Communications Specialist w Volkswagen Group Polska . Dodatkowo kampania w kinach obejmuje komunikację poza ekranem, w której  zostaną wykorzystane również nośniki Digital Poster Box oraz Video Wall.

Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej w innych mediach, a jej twarzą jest modelka i aktorka Cara Delavigne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany między innymi w kanałach TV, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez komunikację on-line. 

A to już wiesz?  Gwałtowne hamowanie i zderzenie branży motoryzacyjnej z nową rzeczywistością

New Age Media (NAM) to największy w regionie Europy Środkowej dom sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, firma wyspecjalizowana w reklamie kinowej. W Polsce NAM odpowiada za sprzedaż reklam w największej sieci multipleksów – Cinema City i kinach IMAX. Obecnie NAM działa w 6 krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji (pod nazwą New Age Advertising). Oferta New Age Media International obejmuje ponad 1000 ekranów w blisko 100 multipleksach zlokalizowanych w 65 miastach regionu CEE.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Niestandardowa kampania Volkswagena po raz pierwszy w salach Verva 4DX BIZNES, Motoryzacja - Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX®
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy