Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione godłem „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług.
O ponad 36 procent wzrosła liczba rejestracji ciągników URSUS S.A. w Polsce w pierwszym półroczu br. – podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów st
Pracownicy fabryki Lexusa w Kentucky, w której budowany jest sedan ES, mają przed sobą ambitne zadanie.
Marka i oleje silnikowe Shell Helix otrzymały prestiżowy Laur Konsumenta – Grand Prix 2015 w kategorii oleje silnikowe. To już czwarty tytuł przyznany Shell Helix i Technologii Shell PurePlus w ciągu ostatniego półrocza!
Salon Toyota Romanowski Kielce dołączył do grona partnerów klubu Effector Kielce i będzie oficjalnym dostawcą samochodów marki Toyota. Umowa została zawarta na 3 lata. Autoryzowany dealer Toyoty przekazał klubowi 10 crossover�
O Usage-Based Insurance, czyli telematyce w ubezpieczeniach mówi się w Polsce od co najmniej dwóch lat. Pierwsze wdrożenia już zostały zakomunikowane, jednak to wciąż jeszcze nie to, z czym mamy do czynienia w Wielkiej Brytanii
W XV edycji plebiscytu popularności „Laur Konsumenta” marka Shell Helix zdobyła złoty Laur Konsumenta 2019 wyprzedzając pozostałych konkurentów z branży w kategorii ,,oleje silnikowe”.
Jedynie jedna czwarta skradzionych samochodów została odzyskana w 2013 r.
Prezentując Vector 4Seasons Gen-3, Goodyear wprowadza na rynek najnowszą generację opon całorocznych, które zapewnią konsumentom jeszcze lepsze osiągi na śniegu oraz mokrej i suchej nawierzchni.
Rynek samochodów luksusowych już od kilku lat odnotowuje dynamiczne wzrosty. Nie jest tajemnicą, że za wynikami sprzedaży stoją decyzje zakupowe firm, które w ten sposób inwestują w swój wizerunek. Sprawdzamy ofertę sportowy