BIZNES Motoryzacja

Silnik roku 2015 zasilany turbosprężarką Continental

Silnik roku 2015 zasilany turbosprężarką Continental
Silnik samochodowy z turbosprężarką Continental po raz czwarty z rzędu zdobył tytuł „International Engine of the Year”. Tegoroczny zwycięski model to silnik hybrydowy 362 PS, który napędza BMW i8, wyposażony w wysokowydajną turbosprężarkę

Data publikacji: 2015-07-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silnik roku 2015 zasilany turbosprężarką Continental
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

Silnik samochodowy z turbosprężarką Continental po raz czwarty z rzędu zdobył tytuł „International Engine of the Year”. Tegoroczny zwycięski model to silnik hybrydowy 362 PS, który napędza BMW i8, wyposażony w wysokowydajną turbosprężarkę Continental.

Silnik roku 2015 zasilany turbosprężarką Continental BIZNES, Motoryzacja - Silnik samochodowy z turbosprężarką Continental po raz czwarty z rzędu zdobył tytuł „International Engine of the Year”. Tegoroczny zwycięski model to silnik hybrydowy 362 PS, który napędza BMW i8, wyposażony w wysokowydajną turbosprężarkę Continental.

Koncern Continental dostarcza rozwiązania na rynek turbosprężarek od 2011 roku i stale umacnia swoją pozycję w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku.

Pierwsze miejsce nieprzerwanie od 4 lat

„International Engine of the Year” to najbardziej prestiżowy konkurs silników na świecie. Tym razem jury, w którego skład wchodziło 66 dziennikarzy branżowych z 31 krajów, przyznało pierwsze miejsce silnikowi hybrydowemu w sportowym BMW i8, wyposażonemu w turbosprężarkę Continental. Drugie miejsce zajął 1,0-litrowy silnik benzynowy EcoBoost Forda, co oznacza, że Continental może świętować podwójne zwycięstwo. Tak znakomite wyniki to nie przypadek. Silniki benzynowe EcoBoost Forda z turbosprężarką Continental, zdobyły tytuł „International Engine of the Year” trzy razy z rzędu w latach 2012 – 2014.

„Składamy zespołowi BMW nasze gratulacje wraz z podziękowaniami za współpracę przy tym projekcie” – komentuje Wolfgang Breuer, szef jednostki biznesowej Continental zajmującej się systemami silnikowymi. „Wyrazy uznania za znakomitą pracę należą się również naszemu zespołowi ds. turbosprężarek! Kolejne wyróżnienie w tym prestiżowym konkursie to ogromny sukces. Dzięki naszym innowacyjnym i wysokowydajnym produktom w bardzo krótkim czasie zyskaliśmy silną pozycję na tym ważnym i szybko rozwijającym się rynku. Zapotrzebowanie na turbosprężarki, szczególnie w sektorze silników benzynowych, gwałtownie rośnie” – dodaje.

Stalowa turbosprężarka Continental wykorzystywana w zwycięskim silniku BMW i8 wyznacza nowe standardy. Nie tylko posiada korzystny stosunek mocy do masy, jest odporna na spaliny o temperaturze ponad 1 000°C, ale również dynamicznie reaguje na zmieniające się obciążenia. Połączenie wysoce skutecznego turbodoładowania spalin i bezpośredniego wtrysku zapewnia ponadprzeciętną moc wyjściową silnika, a także niższą emisję CO2.

A to już wiesz?  Jazda bez „prawka”. Co na to ubezpieczyciele?

Continental dla BMW i8

Kolejnym elementem wyposażenia BMW i8 dostarczonym przez Continental jest układ hamulcowy MK 100 ESC Premium Hybrid, opracowany specjalnie z myślą o pojazdach z napędem hybrydowym i elektrycznym. Auto wykorzystuje również system bezpieczeństwa biernego Continental – SATellite (PPS pSAT) oraz precyzyjny system bezpośredniego monitorowania ciśnienia w oponach. Warto także wspomnieć o zainstalowanej lekkiej instalacji grzewczej i chłodniczej, która składa się z ponad 30 wytłaczanych i stabilizowanych termicznie rurek plastikowych i wężyków o łącznej długości ponad 31 metrów. Ponadto, w skład wyposażenia BMW i8 wchodzą wyprodukowane przez inżynierów Continental: folia Beneron® do zabezpieczania nadproży oraz wielorowkowe paski napędowe sprężarek.

 * * *

Continental AG

Z osiągniętymi w 2014 roku obrotami w wysokości 34,5 miliarda euro, Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 200 000 pracowników w 53 krajach.

www.continental-corporation.com

Dział Opon

Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.

www.continental.pl

Opony do pojazdów ciężarowych

Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.

www.continental-truck-tires.pl

Sponsoring

Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.

A to już wiesz?  Lexus, Toyota i Porsche liderami niezawodności wg J.D. Power

www.ContiSoccerWorld.com

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Silnik roku 2015 zasilany turbosprężarką Continental BIZNES, Motoryzacja - Silnik samochodowy z turbosprężarką Continental po raz czwarty z rzędu zdobył tytuł „International Engine of the Year”. Tegoroczny zwycięski model to silnik hybrydowy 362 PS, który napędza BMW i8, wyposażony w wysokowydajną turbosprężarkę Continental.
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy