Skończyły się czasy, w których najważniejszym czynnikiem zakupu samochodu dla firmy była cena. Specjaliści odpowiedzialni za opiekę nad flotą coraz częściej wybierają lepiej wyposażone samochody.
Rynek samochodów segmentu premium to cały wachlarz usług związanych z obsługą klienta.
Los Angeles Auto Show już jutro. Będzie gorąco, nawet bardzo. I jeszcze ostro. Wszystko za sprawą sportowego sedana IS i współpracy Lexusa z Huy Fong Foods – producenta sosu Sriracha.
Czasy białego lakieru i szyb otwieranych jedynie siłą mięśni minęły. Firmy coraz chętniej sięgają po lepiej wyposażone auta cenionych producentów.
Opony samochodowe wytwarzane z mniszka lekarskiego to prawdziwa rewolucja, która na zawsze odmieni rynek opon. Continental w ciągu najbliższych lat planuje wprowadzić do seryjnej produkcji opony z dmuchawca, które są bardziej prz
Lexus zaprezentował podczas majowego szczytu G7 flagową luksusową limuzynę LS 600h L wyposażoną w kolejną generację systemu autonomicznego prowadzenia Urban Teammate. Uczestnicy szczytu mogli wziąć udział w jazdach testowych
Miękki dach dla następcy legendarnego E-Type został zaprojektowany w Bawarii
Kupując nowe, czy używane auto zwracamy uwagę na moc silnika, rodzaj skrzyni biegów, przebieg czy wyposażenie. Jednak rzadko myślimy o tym, ile stracimy sprzedając kiedyś dany model samochodu.
Flagowy sedan Lexusa, zaprezentowany w Detroit, za chwilę doczeka się swojej hybrydowej wersji. LS 500h zadebiutuje w Genewie już 7 marca. Jednym z kluczowych elementów wyposażenia będzie napęd Multi Stage.
Już dwa lata temu odnotowano w Polce rekordową liczbą rejestracji samochodów klasy premium. Wtedy dynamika wzrostu rok do roku wyniosła 28 proc. Rok 2016 przyniósł kolejne wzrosty.