BIZNES Motoryzacja

SEMA 2016 i pierwszy tuning Lexusa LC 500

SEMA 2016 i pierwszy tuning Lexusa LC 500
Wczoraj zakończyły się międzynarodowe targi tuningu. SEMA to święto fanów modyfikacji aut seryjnych, firm motoryzacyjnych i prywatnych kolekcjonerów. Światowa stolica hazardu ujrzała również stuningowanego Lexusa LC

Data publikacji: 2016-11-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEMA 2016 i pierwszy tuning Lexusa LC 500
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

Wczoraj zakończyły się międzynarodowe targi tuningu. SEMA to święto fanów modyfikacji aut seryjnych, firm motoryzacyjnych i prywatnych kolekcjonerów. Światowa stolica hazardu ujrzała również stuningowanego Lexusa LC 500.

SEMA 2016 i pierwszy tuning Lexusa LC 500 BIZNES, Motoryzacja - Wczoraj zakończyły się międzynarodowe targi tuningu. SEMA to święto fanów modyfikacji aut seryjnych, firm motoryzacyjnych i prywatnych kolekcjonerów. Światowa stolica hazardu ujrzała również stuningowanego Lexusa LC 500.

Wczoraj zakończyły się międzynarodowe targi tuningu. SEMA to święto fanów modyfikacji aut seryjnych, firm motoryzacyjnych i prywatnych kolekcjonerów. Światowa stolica hazardu ujrzała również stuningowanego Lexusa LC 500. 

Ponad 100 tysięcy metrów kwadratowych przestrzeni wystawowej, podzielonej na 12 stref, blisko 2500 wystawców ze 140 krajów, 1500 samochodów na stoiskach. Do tego 3000 przedstawicieli prasy konsumenckiej i branżowej i 70 tysięcy kupców. SEMA to branżowa impreza, cztery dni za zamkniętymi drzwiami. Aby jednak zaspokoić ciekawość fanów, organizatorzy umożliwiają jej zwiedzanie przez jedną dobę. 

Lexus bogato zaznaczył swoją obecność na targach. Zaprezentował modyfikowane modele z serii „F”, ale najbardziej przyciągał uwagę pierwszy, jasnożółty, stuningowany LC 500. Za jego powstaniem stoi Gordon Ting i firma Beyond Marketing we współpracy z Lexus Japonia. Pracowali na modelu koncepcyjnym, który udostępniono im na rok przed premierą seryjnej wersji.

Przewidziany dla tego modelu pięciolitrowy silnik V8 zwiększył swoją wyporność do 5,6 litra i 525 KM. Zwiększono średnicę cylindrów z 94mm do 99,5mm, a niestandardowe tłoki CP i korbowody Carrillo pozwalają na 9000 obrotów na minutę. Za projektem, wykonaniem i montażem stoi Magnus Ohlaker, specjalista w budowie silników do bolidów Formuły 1 i Indycar. Spec z ponad 20-letnim doświadczeniem z pewnością wie co robi.

Na uznanie zasługują 22-calowe satynowo-grafitowe koła HRE P101 z oponami Pirelli P Zero Nero, wykończone hamulcami Brembo w niestandardowym kolorze zacisku, rozwiązania poprawiające aerodynamikę – nakładki na błotniki, przedni i tylni dyfuzor, listwy podłogowe i tylni spojler, zawieszenie i wyposażenie Evasive Motorsports GT3 i piękne fotele Sparco.

A to już wiesz?  Zimowe opony dla transportu pasażerskiego

Lexus podczas tegorocznej SEMA potwierdził, że nie jest naśladowcą, a prekursorem rozwiązań tuningowych na rynku. Co zobaczymy w przyszłym roku?

 

 

Źródło: https://lexusenthusiast.com/2016/11/01/worlds-first-customized-lexus-lc-500-on-display-at-sema-show/

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
SEMA 2016 i pierwszy tuning Lexusa LC 500 BIZNES, Motoryzacja - Wczoraj zakończyły się międzynarodowe targi tuningu. SEMA to święto fanów modyfikacji aut seryjnych, firm motoryzacyjnych i prywatnych kolekcjonerów. Światowa stolica hazardu ujrzała również stuningowanego Lexusa LC 500.
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy