BIZNES Motoryzacja

Shell LubeMatch w nowej odsłonie

Shell LubeMatch w nowej odsłonie
Shell udostępnił ulepszoną wersję internetowego narzędzia doboru oleju Shell

Data publikacji: 2019-01-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Shell LubeMatch w nowej odsłonie
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

Shell udostępnił ulepszoną wersję internetowego narzędzia doboru oleju Shell LubeMatch.

Shell LubeMatch w nowej odsłonie BIZNES, Motoryzacja - Shell udostępnił ulepszoną wersję internetowego narzędzia doboru oleju Shell LubeMatch.

Shell, wiodący globalny dostawca środków smarnych do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych, udostępnił ulepszoną wersję internetowego narzędzia doboru oleju Shell LubeMatch. Wyszukiwarka zyskała nowe funkcje, stała się prostsza w obsłudze i jest przystosowana do urządzeń mobilnych.

 

Shell nieustannie podnosi jakość swoich produktów i usług kierowanych do sektora B2B i B2C. Zadowolenie klientów jest najwyższym priorytetem firmy, stąd nowa wersja Shell LubeMatch (dostępna na stronie www.shell.pl/lubematch), która powstała w odpowiedzi na kluczowe oczekiwania z ich strony.

 

„Wprowadzenie nowych i udoskonalenie dotychczasowych funkcji Shell LubeMatch jest efektem bliskiej współpracy z naszymi klientami. Użytkownicy zyskali innowacyjne narzędzie, które skraca do minimum czas poświęcony na dobór odpowiedniego oleju do danej maszyny, samochodu czy motocykla oraz pomaga podejmować decyzje związane z zakupem środków smarnych” – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.

 

Więcej funkcjonalności

Nowa wersja Shell LubeMatch  zapewnia klientom dostęp do szybszej i prostszej w obsłudze wyszukiwarki pojazdów, przejrzystych opisów produktów, w tym porównania zalecanych olejów, oraz funkcji „gdzie kupić?”. Co więcej, narzędzie zostało wzbogacone o funkcję zapisywania rekomendacji – użytkownicy mogą teraz dodawać pojazdy oraz rekomendowane produkty smarne do ulubionych. Dzięki temu zyskują stały dostęp do tych danych, a w razie potrzeby mogą je wydrukować. Z Shell LubeMatch można korzystać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

 

Jak wynika z badania ,,Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” przeprowadzonego na zlecenie Shell, aż 55% kierowców samodzielnie wybiera olej do swojego samochodu. Aby podjąć decyzję związaną z zakupem danego środka smarnego nie trzeba być ekspertem. Teraz wystarczy wejść na stronę www.shell.pl/lubematch, wybrać typ pojazdu, wpisać producenta oraz model samochodu, a narzędzie podpowie, jaki olej jest odpowiedni.

A to już wiesz?  Na co zwrócić uwagę kupując używane auto?

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Shell LubeMatch w nowej odsłonie BIZNES, Motoryzacja - Shell udostępnił ulepszoną wersję internetowego narzędzia doboru oleju Shell LubeMatch.
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy