Jedno z najbardziej uznanych w USA źródeł informacji z branży motoryzacyjnej określa czwartą generację Lexusa RX luksusowym SUVem z jednym z najlepszych wnętrz na rynku.
Mięśnie, ryk silnika V8 i głośny, dynamiczny beat. Ludzkie kształty i ruch ciał, które doskonale współgrają w sylwetkę LC 500, tworząc niezwykły performance.
Rusza rokroczna wyprzedaż Lexusa („December to Remember”). Tym razem obrazuje ją seria pięciu reklam i dwóch adaptacji w których twórcy puszczają oko do dorosłych, zachęcając do dziecięcej radości, zachwytu i nielimitow
Niecodziennie wchodzi do salonu 100-letni klient i kupuje model za 100 tysięcy funtów. Lexus, dziękując za lojalność i wieloletnią, owocną współpracę, dołączył kilka spersonalizowanych akcentów do zamówienia.
Continental, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, aktywnie rozwija dział opon specjalistycznych (CST) i systematycznie rozbudowuje ofertę opon o bardzo wąskiej specjalizacji przeznaczonych do profesjonalnych mas
W 2016 roku Toyota sprzedała na świecie 1,4 mln hybryd, zaś w tym roku jest na dobrej drodze do wyniku 1,5 mln egzemplarzy.
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, dn. 23.03.2015 scala rider? PACKTALK? Więcej niż Bluetooth? – Cardo Systems otwiera trzeci etap w technologii komunikacyjnej dla motocyklistów Dziesięć lat po […]
W dniach 27 – 29 września w nowym salonie Porsche Centrum Łódź przy al. Bartoszewskiego 15 odbędą się dni otwarte.
Zaangażowanie Shell w sporty motorowe trwa nieprzerwanie od prawie 100 lat i obejmuje bardzo wiele dyscyplin, od Formuły 1 po wyścigi ciężarówek. Obecnie Shell rozszerzył współpracę z BMW Motorsport o serię wyścigów DTM (D
Pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors.