Autorzy kanadyjskiego rankingu Vincentric uznali Lexusa za markę o największej wartości w segmencie SUV-ów i crossoverów pod względem opłacalności posiadania, a trzy modele Lexusa zajęły najwyższe pozycje w swoich kategoriac
W 2012 roku wśród mnogości technologii jakie pojawiły się na pokładzie flagowego Lexus LS była jedna, którą dosłownie można było poczuć na własnej skórze. To system klimatyzacji zwany Lexus Climate Concierge.
Odpowiednia opona nie tylko zwiększy bezpieczeństwo jazdy, ale także pomoże obniżyć koszty operacyjne floty.
Polski oddział firmy Mitsubishi Motors świętuje w tym roku 20. rocznicę działalności.
Zgodnie z najnowszym raportem przedstawionym przez KPMG rynek dóbr luksusowych w Polsce szacowany jest na ponad 16 mld zł. Jego największym segmentem są samochody luksusowe. To właśnie marki premium odnotowują w 2016 roku najwi�
Toyota ma nowy salon samochodowy w Krakowie. Otworzyła go firma Toyota Romanowski, do której należą również salony Toyoty w Kielcach i Radomiu, a także salon Lexusa w Krakowie. Nowe centrum sprzedaży znajduje się przy ulicy Bo
Oleje silnikowe Shell Helix zostały nagrodzone najbardziej elitarnym tytułem Laur Konsumenta w kategorii jakość produktu. Już po raz trzeci w Polsce marka Shell Helix została uznana za najbardziej rozpoznawalną pod względem jak
Europa, rok 2003, nowy RX 300 trafia do sprzedaży – z pneumatycznym zawieszeniem, inteligentnym system oświetlenia, automatyczną klapą bagażnika i asystentem parkowania.
Firma Castrol mianowała Heike van de Kerkhof nową zarządzającą ds. środków smarnych na rynki Europy i Afryki. Będzie ona pracowała w londyńskim biurze Castrol.
To rok sukcesów, co potwierdzają liczby. Dokładnie 2591 sprzedanych samochodów co oznacza ponad 50% wzrost w stosunku do roku 2014. Obecny udział marki w rynku premium to 6,6%, o 1,3% wyższy niż w roku ubiegłym.