Kultowych supersamochodów Lexus LFA zbudowano tylko 500 sztuk, z czego do Europy trafiło jedynie 40. W Polsce są dwa takie auta. Jedno z nich wystawiono właśnie na sprzedaż w krakowskim salonie Lexusa.
Spółka PGM Automotive, utworzona przez kilku członków Polskiej Grupy Motoryzacyjnej, prowadzi intensywne działania sprzedażowe i marketingowe w krajach Afryki i Bliskiego Wschodu. Przedstawiciele PGM wspólnie z PAIH organizują
Gdy nabywcy samochodów klasy premium coraz chętniej wybierają praktyczne crossovery zamiast prestiżowych limuzyn, tradycyjne sedany muszą ewoluować, bo inaczej wypadną z rynku – powiedział dziennikarzom Automotive News dyrekt
Mitsubishi Outlander PHEV - najpopularniejszy na świecie samochód z napędem PHEV i pierwsza hybryda z elektrycznym napędem na 4 koła, znalazł się w gronie finalistów prestiżowego konkursu „Dobry Wzór” organizowanego przez
W najbliższych miesiącach amerykańska marka Yakima, która znana jest z produkcji bagażników i innych akcesoriów ułatwiających transport samochodowy, wejdzie oficjalnie na polski rynek.
Wielkie miasta, które na co dzień tętnią życiem, są idealnym środowiskiem do reklamowania się. Codziennie tysiące ludzi chodzi ulicami i są oni potencjalnymi odbiorcami reklam wielkoformatowych.
Rusza rokroczna wyprzedaż Lexusa („December to Remember”). Tym razem obrazuje ją seria pięciu reklam i dwóch adaptacji w których twórcy puszczają oko do dorosłych, zachęcając do dziecięcej radości, zachwytu i nielimitow
• Ładowanie pojazdu elektrycznego w domu to najtańsza opcja – kosztuje około 8 złotych za 100 kilometrów. Z drugiej strony jest znacznie wolniejsze niż w przypadku korzystania z ładowarek publicznych.
Którzy producenci samochodów mają najlepszą sieć sprzedaży? W plebiscycie Drive Power 2017 organizowanym przez brytyjską redakcję magazynu Auto Express Lexus otrzymał tytuł „Best car dealers 2017” - to nie jedyna nagroda
Hyundai rozpoczął kampanię promującą modele SUV – Hyundai Tucson oraz Hyundai Santa Fe dostępne w ofercie wynajmu długoterminowego. Do kampanii pod hasłem „Poznaj SUVy Hyundaia” media zaplanował i zakupił dom mediowy Ha