W ostatnich latach SUV-y stały się niezwykle popularnym segmentem praktycznie na każdym z rynków europejskich.
Skończyły się czasy, w których najważniejszym czynnikiem zakupu samochodu dla firmy była cena. Specjaliści odpowiedzialni za opiekę nad flotą coraz częściej wybierają lepiej wyposażone samochody.
Grupa Seifert Logistics (SLG) zamknęła rok obrotowy 2019 na poziomie 210 milionów euro i dalej pozostaje na dobrej drodze wzrostu, w tym trudnym obecnie otoczeniu rynkowym. Rozwój sprzedaży i trwały wzrost grupy kapitałowej wska
4Mobility wspiera aktywnie instytucje walczące z pandemią koronawirusa. Spółka uruchomiła usługę stanowiącą odpowiedź na zagrożenie infekcji koronawirusem. Klienci spółki mają możliwość zamówienia zdezynfekowanego aut
Firma TEMARED po raz kolejny otrzymała prestiżowy tytuł "Diamentu Forbesa”. Ranking przygotowywany przez firmę analityczną Bisnode Polska we współpracy z miesięcznikiem Forbes wyróżnia najdynamiczniej rozwijające się
Na podstawie nagłówków w prasie możemy mieć wyobrażenie, że Google samodzielnie stworzył autonomiczny samochód, pozostawiając pozostałe firmy technologiczne i motoryzacyjne daleko w tyle.
Mimo pandemii koronawirusa, która uderzyła w sprzedaż samochodów na całym globie, Lexus notuje bardzo dobre wyniki na największym rynku motoryzacyjnym świata – w Chinach.
Warszawa, 16 stycznia 2018r. – Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Samochody klasy premium kojarzą się zwykle z limuzynami i potężnymi SUV-ami za setki tysięcy złotych. Ale ich producenci oferują też modele, które można mieć w cenie przeciętnie wyposażonego popularnego kompaktu.
Hybrydowa limuzyna Lexus GS już po raz drugi została uhonorowana tytułem „Taxi des Jahres 2017” w plebiscycie niemieckiego branżowego magazynu „taxi heute”.