BIZNES Motoryzacja

Ursus umacnia pozycję na polskim rynku

Ursus umacnia pozycję na polskim rynku
O ponad 36 procent wzrosła liczba rejestracji ciągników URSUS S.A. w Polsce w pierwszym półroczu br. – podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów strategii rozwoju

Data publikacji: 2015-07-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ursus umacnia pozycję na polskim rynku
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

O ponad 36 procent wzrosła liczba rejestracji ciągników URSUS S.A. w Polsce w pierwszym półroczu br. – podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów strategii rozwoju URSUSA.

Ursus umacnia pozycję na polskim rynku BIZNES, Motoryzacja - O ponad 36 procent wzrosła liczba rejestracji ciągników URSUS S.A. w Polsce w pierwszym półroczu br. – podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów strategii rozwoju URSUSA.

Warszawa, 13 lipca 2015 r.

Informacja prasowa

 

POLSKA MARKA ROŚNIE W SIŁĘ             

 

URSUS UMACNIA POZYCJĘ NA POLSKIM RYNKU

 

O ponad 36 procent wzrosła liczba rejestracji ciągników URSUS S.A. w Polsce w pierwszym półroczu br.
– podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów strategii rozwoju URSUSA. Spółka konsekwentnie rozwija ofertę produktową ciągników skierowaną do odbiorców w Polsce.

 

Większa sprzedaż w Polsce, większa oferta produktowa ciągników URSUSA

 

Wzrost liczby rejestracji ciągników URSUS w Polsce o ponad 36 procent pokazuje, że rozwój oferty produktowej to właściwa strategia, dzięki której sukcesywnie zwiększamy sprzedaż i budujemy udział w rynku krajowym – mówi Karol Zarajczyk, Prezes Zarządu URSUS S.A. Jestem przekonany, że uda się odbudować siłę marki w Polsce. Legenda URSUSA jest wciąż żywa wśród polskich rolników – dodaje Prezes Zarajczyk.

 

Obecnie z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych w Polsce, prawie połowa, tj. ok. 700 tys. to ciągniki marki URSUS. Od stycznia 2013 roku do marca 2015 roku spółka wprowadziła do oferty 10 produktów, w tym 8 nowych modeli ciągników o mocy 50-180 KM – najpopularniejszych ciągników dla małych i średnich gospodarstw oraz na potrzeby branży leśnej, budowlanej i komunalnej. W br. spółka planuje wprowadzenie do oferty kolejnego modelu ciągnika URSUS o mocy 150 KM oraz rozwój oferty produktowej o ciągniki z zakresu mocy 50-60 KM w wersji bez kabiny.

 

W najbliższych latach branżę rolniczą będzie wspierać zatwierdzony pod koniec zeszłego roku Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W ramach realizacji Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej w latach 2014-2020 Polska będzie miała  do wykorzystania w sumie 42,4 mld euro, z czego  budżet Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 wynosi 13,5 mld euro. Środki z dopłat w ramach PROW 2014-2020 powinny być uruchomione w drugiej połowie br.

A to już wiesz?  Volkswagen ID.3 rozpoczyna nową erę e-mobilności na oponach Goodyear

 

 

Dodatkowych informacji udziela:

Mariusz Lewandowski

Rzecznik prasowy URSUS S.A.

Tel: + 48 544 271 101

Kom.: + 48 669 060 051

[email protected]

Informacje o spółce:

URSUS S.A. to jedyny polski producent ciągników z marką o ponad 120-letniej tradycji mechanizacji polskiego rolnictwa. Spółka oferuje szeroką gamę pojazdów, maszyn i urządzeń wytwarzanych na potrzeby rolnictwa w kraju i na świecie. Produkty URSUS odpowiadają oczekiwaniom  wszystkich pokoleń rolników, łącząc tradycję polskiej motoryzacji z nowoczesnością i światową jakością. URSUS to najstarsza marka narodowa o światowej renomie i potencjale dalszego rozwoju. Spółka posiada obecnie trzy zakłady produkcyjne: w Dobrym Mieście, w Opalenicy i największy w Lublinie, gdzie zatrudnia łącznie ponad 700 osób. URSUS produkuje rocznie ok. 1,2 tysiąca ciągników i kilka tysięcy maszyn rolniczych sprzedawanych w Polsce i na świecie.

Grupa należy do kluczowych inwestorów regionu lubelskiego, gdzie rozwija swoje zaplecze produkcyjne i laboratorium badawczo-rozwojowe. URSUS R&D współpracuje z inżynierami z Politechniki Lubelskiej oraz z Wojskową Akademią Techniczną w Warszawie przy opracowywaniu nowatorskich rozwiązań technologicznych. Zarząd chce wykorzystać ponad 120-letnią tradycję marki oraz potencjał polskich inżynierów i konstruktorów do stworzenia w Lublinie nowoczesnego centrum badawczo-produkcyjnego.

Produkty URSUS docierają do tysięcy klientów w kraju i na świecie, w tym do Czech, Belgii, Holandii czy Pakistanu. Z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych obecnie w Polsce, prawie połowa, tj. ok. 700 tys. to ciągniki marki URSUS. W ostatnich latach URSUS wszedł  również do czołówki polskich eksporterów do Afryki. W 2013 r. – w ramach umowy pomiędzy rządem polskim a etiopskim – Grupa zawarła umowę ze spółką METEC (Etiopia) na dostawę 3 tysiące ciągników, wyposażenie  centrów serwisowych, dostawę części zamiennych do ciągników oraz szkolenia. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ursus umacnia pozycję na polskim rynku BIZNES, Motoryzacja - O ponad 36 procent wzrosła liczba rejestracji ciągników URSUS S.A. w Polsce w pierwszym półroczu br. – podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów strategii rozwoju URSUSA.
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy